29 July 2011

Malaysia vs Singapura | Pendapat aku

  
Serius aku bengang tengok bola semalam....mula-mula tu seram sejuk gak la...tapi lama-lama macam tengok maharaja lawak lak.....pemain singa pura-pura tu banyak sangat main wayang...menyampah aku....rasa macam nak g sepak-sepak je diorang yang buat-buat injured tu.....patut player kita sepak diorang betul-betul baru kau tahu erti penyesalan (macam dialog cite kl gangster tak??)

Kalau setakat jatuh sikit pun nak terbaring.....nak kena angkat bagai...baik tak payah main bola....macam p.o.n.d.a.n......jom lawan aku main congkak lagi baik....

Pendapat peribadi aku pasal game malam tadi:
  1. Apek bermain dengan sangat cemerlang malam tadi....masalah peribadi langsung tak menjejaskan mutu permainannya.....kan bagus kalau dia yang turun masa kat singapore dulu.....
  2. Safee sali takde supporter....kesian lak aku tengok dia....muka cam tension je....(tu la aku cakap, dia tak leh jadi kapten....sebab orang memang dah 'ikat' dia...) Abdul hadi macam tak nampak bayang...fakree lak hmmm...malas aku nak kutuk....mat yo nangis tengok bola semalam....
  3. Midfield?? hmmmm...
  4. Nape ek bola asyik hilang je kat kaki pemain kita?? geram lak aku tengok...
  5. Pemain singapore sangat pandai berlakon termasuklah physio dia tuuu.....sangat tak profesional....hambek ko penjaga gol dia dapat kad kuning...
  6. Singapore bergantung pada pemain import semata-mata.....
  7. Referee?? haram jadah.....
  8. Ada lagi...korang tambah la sendiri....hehe..

Apa-apa pun, Harimau Malaya, kami tetap akan sokong kamu.....buat yang terbaik selepas ni....tahun depan kita akan jadi tuan rumah Piala Suzuki AFF.....tebus balik maruah negara...aummmmmm.....

8 org syg adam:

ajumohit said...

tulah aanie, tp nak ucap tahniah kpd pemain kita dan penyokong2...mereka terbaekkk

Ila said...

apo nak buek,takde rezeki malaysia..tetiba jatuh cinta plak kat apek...hahaha...

Cute MuM said...

betul tue.. boleh tebus balik kekalahan tue..

kelebihan pada pemain singapura dari segi siaz badan dan ketinggian.. tue yang pemain melaysia senang jer kena tolak.. Tapi diorang pulak yang sakit terlebih..Drama...

Bui Junaidi said...

huhu..takder rezeki nk buat apa kan..

eB ezrin said...

eb pn raser drg dh cuber yg terbaik kan? mantop :)

MamafaraNzara said...

sokong! :)

bujal X said...

malam tadi ada bola eh?

yang benar,

insan malam jumaat.

haha~~

sahromnasrudin said...

sy konpius..awak ke hubby awk yg buat enrri nie hehehehheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby