06 July 2011

Kum Kum the series episod akhir



Menanti dengan penuh debaran...malam tadi berakhirlah cite Kum Kum the series ni....terjawab sudah kenapa dalam telemovie kum kum, mak hitam (didie alias) adalah mak kepada mawar (marsha)....dan macam mana yusof (Sharnaaz Ahmad) boleh tinggal bersama mak hitam dan mawar...

Penceritaan cerita ni ternyata kemas sebab susah nak ramalkan ending cite ni....maksud aku, macam mana didie alias boleh jadi mak mawar...macam mana yusof boleh tinggal dengan mawar dan mak hitam...macam mana yusof boleh kawin dengan tini (yang disangkakan lijah)...hahaha..pening....tapi aku sukeerrr....

Cinta antara mawar dan yusof sangat kuat sehinggakan dah lupa ingatan pun boleh jatuh cinta lagi....hehe....


"Kerana cinta segalanya digadaikan" <<< ---- aku setuju dengan quote ni....


P/s: Cerita bersiri akan datang --- Khurafat...harus tengok ni.....^_^

1 org syg adam:

amiey lee said...

hee tak tgk sbb seram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby