28 July 2011

Harimau malaya mengaum malam ni


Malam nanti jangan lupa saksikan perlawanan timbal balik (dah pandai guna ayat ni...haha) antara Malaysia menentang Singapura......ada sesape pegi tengok kat stadium bukit jalil ke malam ni??? aku walaupun stadium tu dekat je dengan umah, tak dapat la nak g....sape lak nak jaga adam kan?? tengok kat rumah je la jawabnya.....

Kalau nak tahu, encek suami bukanlah peminat bola....kalau ada perlawanan bola kat tv, aku yang tengok sorang-sorang....terpekik, terlolong la aku sorang-sorang....pelik tak?? macam tertukar lak....patutnya laki yang minat....TAPI, walaupun aku minat, banyak peraturan dia yang aku tak tahu...biasanya encek suami la yang bagitahu sebab apa macam tu, sebab apa macam ni....wakakaka....

Mungkin aku tengok bola sebab nak tengok orang jaringkan gol je kot....ke nak tengok pemain?? (mamtik aku kalau encek suami baca...ampunnn bang.....)

Apa-apa pun, good luck buat pasukan Malaysia!!! Malaysia Boleh!!!


P/s: Aku rasa Aidil Zafuan kot kapten pasukan kita malam ni....what say u??

5 org syg adam:

*azni* said...

semoga harimau malaya menang mlm ni..hehe..

deqlis said...

mengaum laa sekuat-kuatnya...!!
http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/good-luck-harimau-malaya.html

d_LA said...

serius x sbr nk lyn mlm ni..
safee sali kot kapten..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

walaupon kita kalah mlm td tp kalah dgn bergaya..puncanya sbb kita kena titik ms kat singpore tu kan..bangga dgn khairul fahmi che mat sbb dpt selamatkan bnyk gol drpd bolos mlm td..rsnya ms kat singapore aritu lain penjaga golnya kan?

Isteri Encek Bard said...

PASUKAN KITA EMMANG BEST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby