27 July 2011

Wordless Wednesday | Rajin tolong mama


 





Tak boleh tengok mama pegang penyapu.....
Dia pun sebuk gak nak pegang.....
Siap boleh ikut mama sapu camne...huhu...
Adam sekarang cepat sangat meniru apa yang orang buat......

Harap-harapnya adam rajin tolong mama sampai adam besar ye......


27 org syg adam:

azam said...

hehehe...anak dara saya tak rajin camni pun.....sepah rajin le

Huda said...

mmg nampak kerajinannye tu :)

eB ezrin said...

puting x tinggal yg x thn tuh :)

~izan~ said...

alolo..suwitnya..walaupun dgn putingnya tetap rajin tolong mama yer...

boboy pun rajin ni..bagus syg...nnt dah besar tolong jaga mama pulak tau!~

aanie said...

@azam

hehe..adam ni pun rajin gak buat sepah..dah siap kemas, dia balik je habis rumah tunggang terbalik....

ajumohit said...

hehehhe adam2 boleh diharap nmpknya ni, pasni tolong mama kemas kt umah baru tau hehehe

aanie said...

@Huda

hehe....harap2 sampai besar la rajin..hehe..

*azni* said...

wah,sampai ke bwh kerusi adam sapu ye.. ;)

aanie said...

@eB ezrin

hahaha..tu la...walaupon bz, tetap gak puting di molot...huhu...

aanie said...

@~izan~

hahaha...puting mmg xleh tinggal...harap2nya besar nanti pun rajin gak la kan...

syawalsimpsons said...

so sweet..windu lak nk jumpa adam yg cute tu

chuu muqhlis said...

amboi., kecik2 rajen dah. :)

bujal X said...

keh keh~~puting tak tanggal tu~~

sahromnasrudin said...

bagus anak bujang nie.......kecik2 dah rajin kan

aanie said...

@ajumohit

hehehe..itu sudah semestinya....dah booking siap2 ni...confirm dia suka part basuh rumah...hehe....

aanie said...

@*azni*

a'ah, dia tengok aanie sapu bawah kerusi, dia pun ikut gak...

aanie said...

@syawalsimpsons

hehe....nanti jumpa eh...:)

Bui Junaidi said...

bgs2..dr kecil lah kita ajar mcm ni
nnt dh besar boleh diharap..hehe

aanie said...

@chuu muqhlis

hehehe...:)

aanie said...

@bujal X

kekeke..tu r pasal....dah suruh buang pun xnak gak...

aanie said...

@sahromnasrudin

a'ah, biasa pun anak bujang sulung mesti rajin kan??

PinKy MoMMa said...

salam kenal dear :)

pinky momma ur 653 follower..
aduh rajinnya anak bujang..

nsb baik anak kite pun boys jg..kalau girl leh buat menantu huhu..

aanie said...

@Bui Junaidi

kan?? suker..:)

aanie said...

@PinKy MoMMa

hehe...next baby kot...hehe...
thanx folo kita...kita dah lama folo pinky momma....

.izzati liyana. said...

tulah. harap sampai besar rajin. senang sikit keje mama dia. jgn da besar malas sudah la.

aleen aiden said...

alalaaa rajinnye menyapu ha....hi3

d_LA said...

YG PENTING PUTING TU TTP MENTEN KAT MULUT..CALON MENATU ADAM NI^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby