08 July 2011

Jumpa DJ radio

Pagi tadi aku pegi mesyuarat agung puspanita....ada la gerai jualan kat depan dewan tu....ish, mentang-mentang la wanita punya mesyuarat, ada je gerai ek....kan dah terpaksa cuci mata dan wallet...huhu...

Kat situ ada la satu gerai jual barang-barang mekap brand Mary kay....lagipun diorang memang dijemput untuk buat ceramah pasal mekap ni....masa tengah meeting tu aku dan member aku tu keluar la jap konon nak pegi toilet....sekali TERberhenti lak kat gerai mary kay tu...ahak...

Orang yang jaga gerai tu pun peramah kemain....suruh kitorang testing pakai barang-barang diorang tuuu...kitorang pun try je la..benda free kan...dah try-try segala, kitorang masuk la meeting balik....

Lepas tu sesi mary kay lak bagi ceramah....rupanya akak yang peramah kemain tadi adalah Shahanaz, seorang DJ radio Muzik FM....aku tak de la dengar sangat muzik fm ni tapi kadang-kadang tu dengar gak la....bila dia mention nama dan dia penah keje kat muzik fm barulah aku cam nama dia....kekeke....tapi sekarang dia dah berhenti dah...kerja sepenuh masa kat mary kay sebagai Pengarah Jualan Mary Kay.....


 aanie bersama shahanaz......aku dah gemuk ek?? huwaaa....


Masa dia buat demonstrasi mekap, aku keluar shopping jap....hehe..sekali nama aku disebut untuk dapat cabutan bertuah....tapi aku disqualified sebab tak de di tempat kejadian...huwaaaa......hadiahnya ialah lipstick yang berharga RM48 uollsss.....chiscake betul la...sape suruh g shopping?? huwaaa....


19 org syg adam:

Unknown said...

assalam.. alahai rugi xdpt lipstik..hehehe.. :)

ajumohit said...

Alahai sronoknya jumpe dj, part yg rugi tu cabutan bertuah tu, takpela aanie takde rezki aanie

Nurul Jannah said...

sayangnye kak..kalau x dapat lipstik free..huhu

Far8 budak baik said...

nmpk sgt akak tak
selalu dgr muzik fm kn..
hahahahaha..
yelahhh..kita
dgr name je...
org tak pun..
hak3 =)

Unknown said...

ala kesian melepas lipstik tu..hehe *_*

Jue said...

alamak melepas lipstik mahal....

eyndayusoff said...

Ruginyer hehe...

lady-D said...

aku x kenal pun beliau..hehe..member aku pun camtu gak, balik awal, pastu nama naik dpt cabutan bertuah..haha

sahromnasrudin said...

gemuknya deejay tue..( sy tak bermaksud awak tau heheheheh)

aanie said...

@Ayu Hashim

huhu, rugi kan??

aanie said...

@ajumohit

em, tu la...anggap je xde rezeki kan??

aanie said...

@Nurul Jannah

tu la masalahnya...sebuk sgt nak g shopping..huhu...

aanie said...

@Far8 budak baik

a'ah..dj muzik fm kan x selalu kuar tv..sb tu la kita x kenal...

aanie said...

@Bui Idzra Ryn

huhu...rugi kan?

aanie said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

huwaaa...:(

aanie said...

@eyndayusoff

tu la, rasa mcm nak g mintak je...hehe...

aanie said...

@d_LA

tu la...nama dah naik, tapi melepas gak...sblm tu aku dah siap doa nama aku naik...doa dah makbul dah...tp aku lak xde...

aanie said...

@Enuni Hanim

thanx...:)

aanie said...

@sahromnasrudin

hahaha....nak perli sy la tu...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...