11 July 2011

Oat yang sedap

Walaupun dah tahu oat ni boleh kurangkan kadar kolesterol dalam darah kita kan...aku tetap tak suka makan oat...rasa dia macam semacam je....kalau nak makan oat, terpaksa letak dalam air milo barulah boleh telan....huhu...

Tapi sekarang ni aku dah jumpa oat yang sedap yakni yang boleh diterima oleh tekak aku....hehe..rasanya macam biskut lain gak...boleh tahan manis....dan yang penting tak de rasa oat sangat....

Memperkenalkan....(ayat mesti poyo je kan??)

biskut oat 25

Actually biskut ni aku baru je try...tu pun member opis yang kasi...sebabnya pada suatu pagi tu aku kelaparan aka kebuluran...maka pergi la aku merempat mintak makanan kat setiap meja....huhu, kesian betul mak budak ni.....last-last kak z bagi aku biskut ni....mula-mula tengok...erk, biskut oat?? tapi disebabkan lapar, kutelan jua....haha, rupa-rupanya sedap weh biskut ni....

Anda pun cubalah jugak......!! (dengan gaya yuna okeh)

Kalau makan time sahur pun ok gak ni....tu pun time terlajak bangun sahur la...kalau tak, harus telan nasi gak....

P/s: Korang suka makan oat tak???

24 org syg adam:

eB said...

x, sbb raser kesat.. hu3

Far8 budak baik said...

hahahaha mmg sedap oat tu...
satu lagi..
oat ni pun boleh
diterima tekan NF..
hahahaha =p

Unknown said...

wah,sedap2..nak cariklah lepas ni..hehehe

MARIA LIZA said...

yang Julie's punye tak try lagi..takpe next month try Julie's laks sbb sebelum ni mkn Munchy's...

Nurul Jannah said...

saya pun mmg makan biskut ni kak..sedap :)

sahromnasrudin said...

ini iklan berbayar ke?? hehehhehee

ajumohit said...

Anak2 Aju pon suke ni aanie, baru mkn semalam... Kejap je dimknnya hehe

Unknown said...

ok nih....kasi kurang skit berta badan.

bagus utk diet ni...

sahromnasrudin said...

salam ziarah di pagi selasa :-)

lady-D said...

aku rs sbb mu dh lpr sgt tu sbb tu rs sdp..

Myra Jay said...

Ehhh!! biskut nie en suami pun baru beli jugak, MJ ada perasan bungkusan Oat nie tapi blom try mkn lg..

Dah akak kata sedap wajib makan nie ;)

aanie said...

@eB ezrin

ye ke?? hahaha...

aanie said...

@Far8 budak baik

tekan NF? ape benda tu dik??

aanie said...

@Bui Junaidi

ha, sila dptkan di kedai berhampiran anda....hehe...

aanie said...

@MARIA LIZA

ooo, munchy's pun ada gak ek??

aanie said...

@Nurul Jannah

sedap kan??

aanie said...

@sahromnasrudin

tak..ini iklan free...hehe...

aanie said...

@ajumohit

sebab rasa dia manis kot...budak2 suka...

aanie said...

@Cik Wani

tq sudi singgah...

aanie said...

@azam

hehe, boleh..tp kena kurangkan nasi la..

aanie said...

@sahromnasrudin

time kasih..:)

aanie said...

@d_LA

hahaha..mu memang....tp aku siap beli 1 bungkus lagi beb...

aanie said...

@Myra Jay

ye ke...try jgn x try...hehe...

Anonymous said...

sedaaaaaaaaaaaaaap sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...