04 July 2011

Mama adam menang Belle of May

Weeee....seronoknya bila nama disebut-sebut kat blog orang......terbaru blog mama adam disebut-sebut kat blog cikpuanhady sempena Belle of the Month yang mana aku dapat title untuk Belle of May...hehe...actually ni adalah satu penghargaan dari cikpuanhady @ has sendiri untuk top commenters blog nya....untuk bulan may, saya juara....kekeke...

Saya kenal cikpuanhady ni masa bw rasanya...time tu dia tengah cari blog untuk exchange link...so, join la...sekali, boleh jadi geng contest lak sebab cikpuanhady pun rajin gak join contest....kalau nak tengok contest, memang g cari kat blog dia la...lagipun dia suka tag saya dan saya pun sama, suka tag dia...hehe.....



Kami pernah jumpa masa gathering kat klcc baru-baru ni.....tapi kejap je dapat jumpa....sebab masa singkat sangat...tapi dapat gak la bersembang-sembang....tu yang dapat tahu kitorang dari kolej yang sama masa kat U dulu (tapi tak pernah jumpa)...wakaka....

Saya ni lemah lembut ke?? hehe, malu lak....bukan apa, selama ni tak perasan pun saya ni seorang yang lemah lembut....masa eb cakap ari tu pun saya terus tanya encek suami betul ke saya ni lemah lembut?? dia kata memang pun....err? ye ke?? 



Hehe, masih jauh lagi tu perjalanan nak cecah 1k tu....sebab bukan senang orang nak follow blog personal ni...tapi tak pe, yang penting ada orang nak datang jenguk, tu dah memadai.....hehe...dah...cakap banyak pun tak guna, jom tengok entrinya kat sini.....

16 org syg adam:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah Aanie!!! Semoga lebih sukses!!

akiratoriza said...

memang rasa sonok + terharu bila ada orang lain yang menghargai blog kita kan.. saya pun tumpang seronok jugak..

p/s : jemput join GA saya.. tq

ajumohit said...

tahniah aanie..wah seronoknya..bukan apa rasa berbaloi usaha kita kan

Rina Rahamat said...

tahniah..

lama sudah x jenguk ke sini ^^

Unknown said...

thniah ye..

p/s: tlong komen n3 syu nie ye..

http://syu90contest.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tQ~

eB said...

tahniah... wahhhh 1000 tuh... kalo eB pn suker... ;p

kan kan kan?... kan lembut kan? ;p

sahromnasrudin said...

syabas...!!! semoga anda terus berjaya di alam maya ini :-)

aanie said...

@Liza

time kasih...:)

aanie said...

@akiratoriza

time kasih...nanti sy serbu...

aanie said...

@ajumohit

thanx dear...:)

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

thanx..a'ah, sama la mcm sy...

aanie said...

@SyUhAdA

ohh, nanti sy serbu...

aanie said...

@eB ezrin

hikhik...kalo Rm1ooo lagiii sukeeer kan?

aanie said...

@sahromnasrudin

time kasih...

lady-D said...

tahniah beb..aku tumpang bangga weh dgn perkembongan blog mu..bkn senang nak jg blog lg, jg anak lg, suami lg..sabas sabas!

aanie said...

@d_LA

perkembongan?? adeih...ni pun berkat tunjur ajarmu sifu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...