18 July 2011

Potong......Potong......Potong

Ini cerita beberapa minggu yang lalu....dah basi...huhu....sebabnya malas nak transfer gambar....hikhik (ketawa gedik)......sekarang ni rambut adam pun dah tumbuh skit....

Tak pe la, layan je la gambar ni......huhu.....


 mama pun kena cover gak.....


kekeke.....masam je muka kepala kena vibrate ....hehe.......


Lepas tu rasa ringan je kepala adam.....kalau tak, asyik la duk tergaru-garu.......sekarang ni dah pandai dah.....kalau rasa gatal je kepala, adam amik tangan mama ataupun abah letak kat kepala dia....nak suruh kita garu la tuuuuu.....bijak...bijak......macam sape???? hehe....

14 org syg adam:

Cute MuM said...

potong botak ker?mesti gatal bila rambut tumbuh kot.. ikot mama & abahlah tue..

Kakzakie said...

Bagus botak kan kepla anak-anak lelaki selalu. Salah satu sunah dan cara nak dapat otak yg cerdik..

Suka tengok adam....

ajumohit said...

Hehe pandai pulak amik tgn mama and abah suruh garu tu...msti ikut mama dia ni hehe....

gadis kepastian said...

ayoyo masam jew muka adam..tapiiii tetap comel...^_^

Huda said...

ala cian..muka cam kene paksa :) tp betulla, bile rambut dh pendek, ringan kepala tu kan :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

siap ngan mama die bungkus skali..
heheheh..
stail muka cuak aje Adam..
heehhehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

rambut adam tebal..kalau ank sy x leh cukur pakai ni..rambut dia halus hehe

aanie said...

@Cute MuM

a'ah, botak terus....senang...lagipun rambut adam cpt panjang...

aanie said...

@Kakzakie

oo ye ke kak? baru sy tahu..thanx kak...

aanie said...

@ajumohit

hehe, tu la aktiviti dia sblm tido...

aanie said...

@gadis kepastian

hehe, muka je masam, tp dlm hati ada taman tuu...

aanie said...

@Huda

hahaha....mmg kena paksa pon...hehe...

aanie said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

a'ah, kena bungkus gak...nanti x pasal org lain yg gunting rambut, org lain yg kena rambut...hehe...

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

em, rambut adam mmg tebal...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby