12 January 2011

Aksi seks di khalayak ramai

Sorry la kalau tajuk kat atas sedikit over....

Pagi tadi aku bangun sedikit lewat.....tapi masih sempat sampai ofis sebelum punch card tukar merah...huhu....kelam kabut jugak siap pagi tadi sampaikan paip air bocor aku kerjakan...huhu...

Tengah sibuk-sibuk kat dapur, adam lak bangun....nasib baik aku sempat tengok...sikit lagi nak jatuh katil....adeih, adam sejak pandai merangkak ni memang aku kena extra carefull la....ada je benda dia nak buat...ari tu penah jatuh katil...time tu aku tengah mamai-mamai lagi...antara sedar dan tido...dia duk main sorang-sorang, sekali aku dengar gedebuk, terus tersedar...tercari-cari mana adam...sekali tengok dah bawah katil...tapiiii, alhamdulillah, nasib baik dia terjatuh atas comforter...taktau camne comforter tu ada kat bawah...kalau tak, maunya nangis tak berlagu dah tu...eh, dah melalut ek???

Ok, masa nak keluar parking tadi ada la 2 ekor anjing ni tengah syok buat aksi tak senonoh tu di khalayak ramai....dia berada betul-betul belakang kete aku....boleh nampak melalui side mirror la....aku yang dalam gear reverse tu taktau nak buat ape...pastu terus tanya encek suami, "abg, camne ni?"....dia jawab "takpe, jalan je"...aku dengan muka meram padam ni jalan je la....boleh lak dia stop kejap pastu sambung balik kat tepi....:D

Aku tengok ramai yang lalu lalang kat situ semua dah senyum-senyum, gelak-gelak dah kat anjing tu....hish, anjing ni tak menyempat-nyempat...dah la buat kat depan orang...tak malu ke? takde akal eh? eh, dia mana tau malu....takde akal...tapi kalau orang buat camni jugak, kita boleh samakan tak?huhu..

7 org syg adam:

Anonymous said...

nsb baek anjeng.
klw orang td mmg nak kene hanjeng.
hehe

aanie said...

nida: hehe, tu la...berdebar2 gak tadi...haha..

MommY Nayli said...

musim mengawan kot

JaSSNaNi said...

pernah gak tengok aksi ranjang tu dulu kat tepi jalan.. tapi malu nak tengok.. ish ish ish... ye pun masuk la kat semak2 sket.. kakaka... mana depa tau kan.. dah namanya binatang..

nina syakina said...

hohoho... dh tiba musim mgawan tuhh... huhu

cikpuanhady said...

huhuhu..sabau aje la..tak pernah tengok lagi..kuikuikui..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

lady-D said...

saspen tol cite mu neh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...