07 January 2011

Ku kentot ibuku waktu tidur


Ku kentot ibuku waktu tidur??? 
Aiyaaakkk.....apa ni???
Macam mana la boleh tersesat ke belog aku ni??
Sape yg search ni??tak senonoh betul...tak paham aku...


P/s: Antara keywords yg pelik masuk belog aku ni....hishh..

6 org syg adam:

lady-D said...

try mu type wujud x link tuh..giler tol..haha

ZannaMazlan said...

ahah..x de benda lain ker nak search..huhu~~


kemas rumah ^.^

cikpuanhady said...

hikhik..me jarang cek..menarik gak nih kalau cek..

aanie klate kat ne?

btw, aanie ditag

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/01/style-your-hijab.html

Anonymous said...

cam nie punya tajuk pun adaker=)teruk tol pastu lagi pelik bleh kena kat blog mama adam plak tuh.huhu

aanie said...

dyla: aku dah check...blog aku je kot yg ada..

zanna: tu la pasal....hahaha..macam2..

cph: ok, nanti sy amik...

hezrina: itu la..dah xde benda lain nak search kot...hehe...

Anonymous said...

Saya suka membaca dan saya hamil website ini punya beberapa hal yang benar-benar berguna di atasnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...