11 January 2011

Hadiah tudung dah sampai!!

Salam...

Mood: Happy....:)

Ingat lagi tak entri ni???
Thanx banyak-banyak mummy maira @ hezrina...

Hadiahnya ialah top up dan tudung....
Top up dah dapat dah ari tu...:)
Tudung lak baru dapat semalam....:)

Disebakan aku bagi alamat ofis, so bila parcel untuk aku sampai, semua member-member ofis aku suspen....
Dan semua nak membusybodykan diri utk tengok parcel aku....hehe....
Sebabnya diorang tahu aku memang suka shopping online....
Ada je parcel untuk aku...kekeke...

Jadi, diorang ingat aku beli tudung ni.....
Tapi ada gak yg tahu aku dapat hadiah...:)

weee....dapat parcel...:)

kaler hijau pucuk pisang....cantik!! boleh tambah collection sebab takde lagi kaler ni...weeeee......
 

Thanx mummy maira....semoga awk murah rezeki.....


5 org syg adam:

JaSSNaNi said...

weeeee....
seronok kan.. kalau adiah dah sampai.. sure terharu.. ekekek...
tak sabar nak tunggu adiah G.A gak ni.. :D ekekeke...

aanie said...

jassnani: hehe, tu la..terharu sgt..bukan senang org nak bg hadiah kan...

hehe, sabar ye...dah tgk emel blm?

Anonymous said...

huhu terharu..ijau rupanya awak dapat ye mama adam?oklah tu dah selamat sampai hadiahnyer=)

masa balut taku auningnyer patah..pasnie senang bg shawl jerk=)

k mujur takdelagi kaler tuh=)blehla wat koleksi

Anonymous said...

huhuhu.....sangat jeles

cikpuanhady said...

wahh..dah sampai ek..nak tepon umahla nanti..hihi..kitepon excited gak ni..

btw, thanks gitau pasal link tu..kalau tak, mmg tak perasan..maklumlah join ga bnyk2 sekaligus..hihi..me dah letak link..join tau..hihi..

Jom skodeng : Apa itu Matterhorn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...