20 January 2011

Jom undi belog saya....*wink

Salam korang...

Hari ni cuti thaipusam apa plan korang??
Ada yang baru balik dari Batu Caves ek???hehe...
Aku tak tau nak g mana....tapi takkan nak melangut depan tv je kan...huh, bosan ah...
Kat mana ek happening arini??

Em, dengan muka tak malunya nak mintak tolong skit la...
Aku tak pandai nak raih undi sebab tak pernah terlibat dengan politik secara langsung....
Tapiii, terpaksa jugak meraih undi dari korang....
Kalau rasa template aku ni chantek,

Jom afundi sy dengan klik sini laju-laju....dan cari nama blog sy kat bahagian bawah....then, klik nama sy and tekan vote!!!

Thanx in advance!!!
sayang korang...

4 org syg adam:

natashacherahim said...

hye mama adam...sha dh undi..

urmm bestnye leh lepak2 kat umah..kelantan tak cuti...

notakecildikakikomenku: peluk cium utk adam..muah2

lady-D said...

gud luck..aku kereje bebbbbbb !!

cikpuanhady said...

me dah vote..good luck dear..

ni ada tq entry for u..

http://ceritaindahkami.blogspot.com/2011/01/yeayy-percutian-kami-ke-paris-kota.html

ZannaMazlan said...

salam....mama adam zanna vote juga... slmt berjaya yer ^.6


n3 baru zanna ^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...