10 January 2011

Siti Nurhaliza menang AJL25!!!!

Ehh, silap...Ana Raffali la...
Tolong maafkan aku atas keterlanjuran tajuk tu...
Tolong ingatkan aku sekali lagi yang ana raffali yang menang....

abg G punye gambar...
AJL25 semalam memang mengejutkan semua orang....kecuali aku kot..haha, dan dan ko kan aanie...
Actually aku takde la minat pun dengan ana raffali....
Lagu kalau berpacaran dan tolong ingatkan aku je kot yg aku minat..
Lagu hujan bunga di kuala lumpur tu memang hampeh...huhu...

Tapi kan lagu tolong ingatkan aku tu memang menepati ramalan awal aku....hahaha..ada sedikit bangga di situ...
Lepas separuh akhir hari tu, aku bet ana raffali menang....
Time tu sikit pun tak rasa faizal tahir yg menang...
Sebabnya aku memang kagum masa ana raffali nyanyi masa separuh akhir ari tu...

Encek suami lak dengan bangganya bet shahir menang....hahaha..sian dia...shahir telah mengecewakan dia...hahaha..gelak lagi..

 Actually tiap-tiap tahun aku dan encek hubby akan bet siapa yg menang...
Siap tulis kat kertas lagi...
Haha, bukan bet duit ke apa pun...setakat bet air liur je kot...
Sape yang menang bet tu boleh la berlagak selama seminggu kan...:)


KEPUTUSAN PENUH AJL25
  1. Tolong ingatkan aku - Ana Raffali
  2. Drama king - Meet uncle hussein ft Black
  3. Noktah cinta - Hafiz
Vokal Terbaik - Hafiz
Persembahan terbaik - Faizal Tahir



P/S: Tapi jauh di lubuk hati aku (ececehhh) aku nak FT menang....abg faizal, u r da best...
P/S: Siti pun of course la best kan...giler tak best???

14 org syg adam:

zacky786 said...

hahaa ..~ tulaa psll ...
mmg trbaik laa kn.. :D

Ujang9897 said...

hihi.....FT best

aanie said...

zacky: hehe..terbaek dari ladang...

ujang: yup, FT memang best...bak kata Fbi, speeches..hahaha...

sahromnasrudin said...

tolong ingatkan saya jika terlupe nak ke blog awak hehehehee

Haa Fakihah said...

ok la tu. hehe. dia cipta lagu n lirik sdri. mmg bes la tu. :)

Gayahspears said...

keh3.. saling ingat2... thniah kepada pemenang AJL... sob2 Gayah sedey sbb Yuna tak memang..huhu

aanie said...

sahromnasrudin: hehe..serang..nanti sy letak reminder ek...:)

haa: tu la, dia bolot sorang tu RM35k...best siot...

Isteri Encek Bard said...

Faizal taher terbaik lah... Suekr gak lagu anna yang kalau berpacaran

Scorpio Warrior said...

huk3. ira xtengok ct nyanyi. tertido. huhuhu

aDfeez said...

ramai jugak yg x paham dengan keputusan juri smlm...

latest entri :
HIdup tanpa Facebook??? bleh ker???
AJL 25 yang kwang kwang kwang....

aanie said...

isteri yg comel: yess..sokong FT gak...:)

BlueberrY CheesE: lorh, rugi la xtengok..hehe..result pun xtgk gak la ni ek?

ADfeez: a'ah, sebab keputusan yg tak dijangka kan...semua igt FT yg menang..:)

cikpuanhady said...

hihi..semalan 1st time me dengar lagu2 kat ajl tu..kikiki..suka ngan persembahan selamat mlm & hanyut.. yg hafiz pon ala2 suspen gaks..

aanie ditag

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/01/nadya-bubble-give-away.html

cikpuanhady said...

tertinggal satu lagi..yg ni kalau semua join, semua dpt hadiah..

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/01/join-aktiviti-3womensapa-nak-free-gift.html

Jom skodeng :Antara AJL 25 & FA Cup

aanie said...

cph: hehe..suka gak dgn persembahan hafiz..suspen...best!!

nanti sy amik tag...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...