03 January 2011

Kemenangan kedua utk hari ni!!!

Alhamdulillah...rezeki lagi...
Tak sangka dan terkejut sebenarnya ni....
Masa tengah kemas-kemas nak balik tadi, tiba-tiba ternampak tiefazatie menjerit kat kotak shoutbox tu bagitau aku menang GA Mush 1st Giveaway.....

Rasa macam..haa??biar betul??rasa baru je tengahari tadi aku duk godek godek blog mush tengok dah umum pemenang ke belum...tup tup, dia umum petang tadi...hehe...
Nasib baik ifa bagitau...kalau tak, memang tak perasan la...thanx ifa...

Mula-mula macam tak caya sebab dia umum hadiah saguhati dulu...
Tengok kelima-lima pemenang bukan aku...
Pastu terfikir..ish, ifa ni silap orang kot...huhu..
Tapi tak sangka lak bila scroll lagi rupanya dapat hadiah utama!!!!
Memang betul betul ho liow tak sangka..hehe..

my lucky number - 26


Dan hadiahnya ialah


Yeay!! seronok-seronok!!


P/s: Pembakar semangat utk join GA dan contest lagi ni....:)

9 org syg adam:

BlueberrY CheesE said...

wahh bertuahnya. tahniah akak! hihih

aanie said...

blueberry cheese: sedap makan nih..hehe...thanx dear...:)

LyNn'Azlina said...

tahniah kak..rezeki...

d_LA said...

wahhhhh..beronok-ronok la mu arini..kene share tuh adiah..haha..congrats beb :)

cikpuanhady said...

tahniah dear..hihihi..seronok kan..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

aanie said...

lynn azlina: thanx dear..

dyla: uhuk2...aku belanja nescafee 3 in 1 la ko mu...

cph: thanx..hehe..memang seronok..has pun menang besar gak arini..:)

PuanBee said...

http://beecontest.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

aanie bee tag awk ...sudi 2 kan yer!

Alin Marlini said...

congrats

:: Zanna :: said...

wah!!! tahinah!!!aanie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby