27 January 2011

Dah 400....bila nak 4000??

Salam followers...

Apa yang 400 tu?
Duit nuffnang aku ke? Kalau betul, Alhamdulillah.....amin...

Tapi 400 ni adalah jumlah follower aku...hehe...
Walaupun tak banyak macam blogger lain, tapi ia tetap bermakna untuk blog aku ni...
Thanx korang yang sudi follow blog yg tak seberapa ni....


Ye la, bukan senang aku nak kumpul follower ni....
Nak tambah 1 follower sehari pun sakit....
Itu belum kira yang unfollow lagi tu....hahaha...gila kesian bila ada yang unfollow aku...
Mungkin blog aku ni tak layak untuk dia follow....
Tapi takpe la, mungkin dia ada reasonnya sendiri.....
Tak boleh nak paksa-paksa orang...
Kalau suka, follow....kalau tak suka, unfollow je...kan??


P/s: Tak de award la nak bagi sebab tak reti nak design-design nih....huhu...tapi apa-apa pun, time kasih banyak-banyak kat followers blog ni...yg sudi letak link pun jutaan terima kasih!!!

9 org syg adam:

MyeAqma said...

tahniah!!!

ardinihumaira said...

tahniah sis :)

aanie said...

mye: thanx...:)

dni: thanx dear...

nazirulhazwan~ said...

tahniah akak:)
4000?sat2 lagi dapat la tu;p

amin said...

bravo

Tutup Blog said...

tahniah... cepat gak tu da sampai 400 org... zura pun susah nak kumpul aper yang ader sekarang=))

Kak Amy said...

Tahniah dear..

lady-D said...

thn dpt dpt kot 4K..hehe..pedulikan yg unfollow tuh..teroskan mengupdate sudah :P

eynaa said...

tahniah...
saya mintak izin letakakn blog ni dalam senarai blog saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...