08 January 2011

Pengkomen tegar blog mama adam

Sebelum ni aku penah letak widget utk top commentators (blogger widget)...


 Aku tengok banyak blog yang guna widget tu...
So, aku pun try la...nak gak tau sape paling sayang aku banyak komen...:)
Pada pendapat aku dia punye statistik amatlah tidak tepat...
Dah la tu selalu berubah-ubah....
Hari ni tengok dyla (sbg penunjuk) komen 15, esok dah turun 13...pastu esoknya naik balik...
Setahu aku, banyak jugak la dyla komen kat sini...macam tak logik pun ada dia punya statistik tu...
Macam tu jugak la dgn statistik blogger lain..main turun naik gak...

Then, lepas dok jelajah lain-lain blog, aku tengok ramai jugak yang guna top commentators cloud widget macam ni termasuklah dyla sendiri....dan aku nampak statistik dia lebih konsisten...




Thanx korang....sayang korang kuat-kuat....:)

See? banyak beza antara yg pertama tu dengan yang kedua ni....
Dan pada pendapat aku ia lebih tepat...walaupun aku takde la nak g kira satu-satu kan...hehe...
Satu lagi widget aku baru letak ialah top 10 members....nampak mcm menarik gak...
Benda ni baru lagi...kalau agak-agak tak berguna dan memberatkan blog ni, aku akan buang la...


6 org syg adam:

lady-D said...

nak komen lagi laaaa..haha..biar jd 82 lak..kuat gak aku serang mu yer tnpa kusedari..hehe

Unknown said...

wah..
nme syu ada di situ..
hehe~

cikpuanhady said...

tak silap saya, yg 1st tu dia kira jumlah komen 100 paling latest..bukan total jumlah komen.. yg 2nd tu tak tgk lagi coding dia cane..

me pon guna gak top 10 members tu, sebab yg mana top 3 akan dimasukkan dalam bloglist belle of the month, sebagai tanda penghargaan..

Tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

ardinihumaira said...

whoaaa bagus mereka ni :)

Unknown said...

memang bagus letak widget top comentator tu.. satu penghargaan utk kawan2..

kakyong x letak sbb guna intensedebate..

aanie said...

dyla: haha..mmg pun..xpe, nanti aku balas serangan mu pulak...hehe...

syu: hehe..thanx..jom komen lg..

has: ooo..ye ke...ptt la skit je jumlah dia...tp xbest la cmtu kan?
best jgk tu kan buat bloglist cmtu?

dni: hehe..dni pun ada jgk..:)

kakyong: a'ah, btl tu..sbg penghargaan kan...bukan senang org nak dtg komen kita..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...