24 January 2011

Hadiah dah ready

Salam pemenang GA...

Hadiah korang dah ready utk di pos...
Sorry lewat pos sebab busy...huhu...
Ini buktinya....
Untuk shawl, special skit parcelnya....



Hadiah ni aku bawak ke hulu ke hilir...
Dari opis aku bawak balik umah, ingat nak bungkus-bungkus kat umah la...
Tapiii, selagi adam tak tido, jangan harap aku boleh buat keje....
Kena kejar-kejar adam la...buas sangat...adeih...
Bila adam tido, aku lak kena kejar kat abah adam..hehe..terlebih sudaaa...

Nak bungkus kat opis lak tak sempat gak sebab busy....
Bila ada masa free, aku buat la skit-skit...
Tapi kena sorok-sorok sebab malas nak menjawab kalau ada yang menyibuk nak tau....huhu...


P/s: Insya-Allah hadiah akan ku pos minggu ni jugak....jangan marah sy tau....huhu...

7 org syg adam:

Unknown said...

xpe mama adam :) takes ur time :)

Myra Jay said...

It's ok, sabar menanti.. hehee

Haa Fakihah said...

HAHAH! lawak la mama adam! kang adam tido abah adam kejor pulak ea?

+ e.z + said...

eB dh emelkan yer
emel:
mamaaedrean@gmail.com

Tq...
baru baek dmm nih :)

aanie said...

huda: thanx dear...

mj: hehe..thanx..

haa: hehehe....(sorok muka bawah meja jap)...ni kalau abah adam baca ni maunya kena kejar ngn rotan lak ni...

eb: ok noted...check emel ye...

ardinihumaira said...

wahhh bertuahnya yang dapat tu :)

lady-D said...

HEHEH..GUD JOB BABE..BERAKHIRLAH SUDAH GA KITE..WALAUPUN ADE RINTANGAN..HUAHUAH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...