28 January 2011

Dah cash out!!!! amount dah kosong....

Entri sebelum ini aku ada mintak pendapat blogger lain sama ada nak cash out ke tak....semua komen positif suruh aku cash out....dan komen dari mama kembar 3 buat aku terus rasa nak tekan butang cash out tu....huhu...takut lak jadi camtu....thanx mama kembar 3 dan kawan-kawan lain.....really appreciate it...

Pagi tadi tengok earning aku dah bertambah....maknanya ada BE yang dah jadi ME....alang-alang dah bertambah tu, aku terus la cash out....lagi 2 BE yang segan-segan tu tunggu next cash out la....kita cash out bersama BE yang baru ye....hehe...*wink..

dah kosong dah....time untuk kumpul balik....bulan berapa lak ni baru boleh cash out....adeih...

Kat bawah ni BE-BE yang telah menempek kat blog ni sehingga la aku dapat cash out....ada 16 BE kesemuanya...huhu...nampak sangat amount untuk 1 BE tu sangat sedikit sampaikan aku memerlukan BE sebanyak itu untuk cash out...huhuhu....

klik untuk membesar bagai johan.....

Iklan milkadeal yang aku circle tu iklan cpc yang paling banyak aku pernah dapat....iklan yang lain-lain tu semuanya dari BE di mana amountnya terpaksa dipadamkan...(sebab sikit sangat....malu nak tunjuk) hehehe....iklan yang paling banyak membuahkan hasil ialah iklan colgate tu.....dapat capai lebih RM10 untuk 1 iklan tu....satu pencapaian yang memberangsangkan untuk blog picisan aku ni....


Nuffnang, saya nak BE baru......

 
P/s: Harap lepas ni nuffnang dapat bagi BE baru kat blog ni....


8 org syg adam:

MrsYats said...

wah!!! byknya BE sis ni ya...bestla..
mama ni punya BE ada 2 ja buat masa ni..tu pun amount kureng..huhu

Entri Terkini : Antara salah satu hobiku..Majalah

kasihibu said...

rezeki kan?

lady-D said...

aku pun nak BE baru gak..sedihlaaaa, nuffnang x ingt kat aku..mebi sbb aku ni pemalas nak buat en3..sari sekali je en3..nak wat camne dh mmg pemalas..hahaha

ZannaMazlan said...

wah!!! dh cash out!!! sonoknya..huhu~~

Myra Jay said...

Thniah sebab dah cashout... :0

Sis, adiah keychain dah dapat

aanie said...

hot mama: huhu..nampak je banyak...tp amount pun kureng gak tu...ngam2 cash out je tu...

sayangsayangibu: alhamdulillah, rezeki..

aanie said...

dyla: nuffnang pun dah x igt kat aku jgk...huhu...sedih la...jom kite nangis berjemaah...

zanna: hehe...rezeki...alhamdulillah...

myra: thanx dear...ooo, dah dapat ek..hope u like it..

Bee said...

iklan colgate tu paling lama kan..bee dapat dlm 25 kat colgate jer...

hee sampai 16 BE dasyat gak tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...