21 January 2011

Kuih lopez kegilaan baruku

Salam Jumaat semua....

 Eh, dah jumaat ek?
Kenapa rasa macam monday blues je ni???
Maybe sebab semalam cuti kot....hoh, ada yg sambung cuti ke??
Bestnya!!!sekarang ni aku tak leh nak amik cuti saja-saja dah...kena jimat cuti...dah kawin ni bukan setakat jimat duit je ni...cuti pun dah kena jimat...huhu...

Breakfast apa hari ni?
Aku makan kuih jennifer lopez je...hehe bertuah...kuih lopez tu untuk breaklunch kul 10 or 11 nanti...
Breakfast tadi dah tibai nasi goreng sepinggan dah....hahaha....
Banyaknya aku makan...tak sedar diri badan dah gumuk, nak jugak makan banyak...
Korang kenal tak rupa bentuk kuih lopez ni??
Actually aku pun baru berkenalan dgn kuih ni....before this tak penah jumpa kot...
Hehe, ye la, aku mana nak kenal nama kuih-muih ni....
MIL aku penah tanya aku pandai tak buat kuih-kuih kelantan??aku dengan muka tak malunya jawab tak....wakaka....nasib la...

Meh aku perkenalkan kuih lopez ni...

src: google
Aku biasa beli kuih ni kat opis aku...
Tapi dia jarang ada...
Maka, setiap hari la aku tanya makcik kantin ni bila kuih ni nak ada....
Sampai dia pun dah naik bosan kot....hahaha....
Pagi tadi, nampak je kuih ni terus sambar 2 biji (sebab ada 2 je)...huhu...

craving for this....

7 org syg adam:

Cik Jue said...

wah kita pun sama rasa makin kembang dan kembang....
cik jue tak suka kuih lopez....

d_LA said...

dasatnye mu, mkn kuih jennifer lopez..wat aku terliur je ni

*azni* said...

sedap nye...btw,kaki adam dah elok lum?

aanie said...

cikjue: huhu...dah kembang macam belon...
cikjue x suka ke??huhu...best tau...:)

dyla: nak ke? meh sini..

azni: em, mmg sedap...:)..kaki adam dah ok dah skit...tp still sakit lg tu...

ardinihumaira said...

uishhh ni fav dni jugak!:D

cikpuanhady said...

waahh..den memang suka kuih nih..slurrpp, suka makan ngan kuah bebanyak..kikiki..

Jom skodeng :Pendapatan Sampingan Berblog dengan HeartBeat.my

aanie said...

dni: best kan??

cikpuanhady: a'ah, letak kuah byk2 baru umphh...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby