10 January 2011

Contest RM3 untuk 10 Pemenang


Menangi topap RM 3 dari KecikStudioz
Bukan untuk seorang, bukan 2 orang, dan bukan 5 orang… Tetapi untuk 10 orang pemenang yang akan dipilih secara Rawak.

Saya tidak memilih Had Umur, Blog cantik ke tak, traffik tinggi ke tak, owner lelaki ke perempuan. Tetapi pemenang akan dipilih mengikut rezeki masing-masing. Saya akan memilih berdasarkan Rangking 1-10 melalui  Random.org
Peraturan adalah sangat mudah dan memakan masa 1 minit sahaja dan anda boleh menang topap RM3.

Sebelum ini saya memikirkan untuk memberi RM10 untuk 3 orang pemenang sahaja, tetapi saya mahukan ramai pemenang.   Kerana saya ingin anda merasakan keseronokan apabila anda menang.       KecikStudioz

Syarat-syarat peraturan yang mudah, iaitu :
1)  Pastekan sahaja Ayat pendahuluan dan Syarat peraturan (jika anda ada bakat menulis, dipersilakan)
2) Amik Kod di bawah ini, pastekan dekat sidebar. ( nanti akan ada gambar terpampang di belah atas blog anda)
3) Tagkan ke 3 orang blogger yang anda kenali.
  • Lady dyla
  • Haszuraidah
  • Zanna
Contest ini berlangsung selama 2 minggu dengan anggaran 20 pernyertaan dan lebih.  sehingga 23 Januari 2011

Pastekan Kod Ini


10 Pemenang akan mendapat :
-  RM 3, topap
-  dan link anda akan berada di SIDEBAR selama sebulan

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...