03 January 2011

Kemenangan pertama 2011 - pemenang slogan terbaik

Alhamdulillah....
Rezeki menang GA/contest yang pertama untuk tahun 2011....

Aku menang bagi contest teka harga kerusi malas mummy maira untuk kategori slogan terbaik...
Seronoknya!!
Walaupun tekaan harga kerusi tak tepat, tapi aku dapat utk slogan terbaik...time kasih juri yg pilih slogan sy tu....hehe...
Dapat pulak hadiah berganda sebab puan penganjur bagi hadiah top-up RM10 dan juga hadiah tudung!!!!Yeay!!!

Top 6 slogan terbaik (memang geng contest je ni) - top up RM10
dan aku menang top 3!!! - top up RM10 plus tudung..:)
ni contoh tudungnya....best2!!

P/s: Semoga kemenangan ni jadi perangsang dan semangat utk aku join GA dan contest lagi...harap2 dapat banyak menang GA/Contest lagi....amin..

P/s: Berapa banyak tanda seru ntah dlm entri ni....hahaha...

P/s: Top up dah dapat dah!! thanx...

8 org syg adam:

sahromnasrudin said...

tahniah!!! sy folo blog yang best nie..syabas ya...

:: Zanna :: said...

tahniah!!! aanie...

semangat utk thn baru ni..huhu~~

d_LA said...

wahhhh..best giler tu..congrats babe

kakyong said...

tahniah.. sambut tahun baru dgn tudung baru..

LyNn'Azlina said...

tahniah kak...seronok kan bila menang...saya harap suatu hari nanti saya dapat join gathering blogger..

cikpuanhady said...

tahniah dear..thanks gitau..

psst..u menang besar lagi..dlm mush giveaway..

aanie said...

sahromnasrudin: thanx..xde la best pun..blog u lagi best..dah folo balik...

zanna: thanx..hehe..tu la..semangat!!

dyla: thanx laling....

kakyong: hehe..rezeki dapat tudung...syok!!

lynn azlina: memang seronok!!tu la akak pun xpenah g lg..mesti best blh jumpa rakan2 blogger..

cph: thanx..hehe..dah buat entri utk mush GA..:)

wan nurul hezrina abd halim said...

Tahniah n tq sudi wat entry=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby