13 January 2011

Jatuh cinta lagi dengan Kryolan


 Korang pernah dengar tak pasal make-up kryolan???
Kryolan ni dikatakan setanding dengan produk keluaran MAC...
Actually kryolan ni dah lama femes di kalangan mak andam kat Malaysia ni...
Kalau kat Indonesia pula ia femes di kalangan artis-artis diorang...
Kalau nak tau, rahsia muka kris dayanti macam barbie dolls tu sebab pakai kryolan la....
(ini agen kryolan la yg cakap..kalau dia tipu, maknanya aku pun tipu la)

Sebelum ni aku penah beli kryolan tv paint stick macam kat entri ni....
Hasilnya memang best...kulit pun rasa macam licin je....uhuk...
Memang tiap-tiap hari la aku pakai g keje....
Awas!!! dah pakai foundation ni or mana2 foundation sekalipun WAJIB cuci muka ye...

Tapi masalahnya, sekarang ni aku amat la malas nak cuci muka sebelum tido...
Kalau dulu time anak dara (auww), tak sah tido kalau tak cuci muka....
Kalau dah ngantuk sangat sanggup cuci muka sambil tutup mata....
Punye la takut jerawat naik kan???
Tapi sekarang, dah pakai foundation tebal-tebal, malas lak eh...

Koleksi terbaru aku sekarang ialah supracolor....
Supracolor ni lebih best + flawless + marvellous + superb dari tv paint stick...
Actually stick pun dah ok, tapi supracolor ni lebih superb kot....hehe...

beli online je....cepat dan mudah....:)


pic google je...ini barangnya...boleh tahan beberapa tahun ni....HARGA PASARAN RM137...

taktau nape ntah buat peace camtu...


P/s: Actually pakai ni bergantung pada kulit muka gak plus cara pakai yg betul...tapi disebabkan kulit aku  ni sejak azali memang tak gebu plus tak pandai pakai, maka hasilnya takde la wow sangat kan...hehe...

13 org syg adam:

Alin said...

kalau kat Bandung murah jek kroylan ni anie...

nina syakina said...

nina pnh dgr psl kryolan nihh... tp tak mampu nk beli lg.. huhu... tnggu keje t bru beli... hihi

sahromnasrudin said...

kerana dirimu begitu berharga hehehehhe....
p/s; sy dah letakkan blog awak dlm blog list saya supaya saya senang terjah...hehehe..jgn mare ye...

aanie said...

alin: ye ke??bestnya...bape hengget?awk duk bandung ke??nti klu g sana, blh la borong byk2...

nina: berbaloi beli ni sebab blh tahan lama...alah membeli menang memakai..ececeh...hehe...

sahromnasrudin: hehehe...ye ke...time kasih..nanti sy letak awk punye link jugak ek..

JaSSNaNi said...

memang cantek kalau pakai TW paint Stick tu.. beli hari tu RM74.00 sebab ade 'kata laluan' tu dapat murah.. kalau tak mahal lagi.. tapiiiiiiii pakai ni bleh tahan sampai 3 bulan bende tu.. tak abis2... sampai jemu.. hehehe

Tutup Blog said...

hik hik hik...

macam best jer...
tp tak guna gak kalo zura beli coz jarang make up=))

lady-D said...

bli kat aku 1..aku x pnh tau pom..hehe..beli katne ni??mcm best la plak

aanie said...

jassnani: hah,apekah kata laluan itu??hehe...
em tu la, sb dah jemu la ni tukar yg baru lak..hehe...

zura: sy pun x selalu mekap gak...tp foundation wajib pakai...ye la, kena tutup segala cela tu...hehe..

aanie said...

dyla: mmg best weh..blh la berangan jap...hehe..aku beli kat fb...mu search azwa kryolan ada la tu...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam
best pakai krayolan nie..
zana tak pernah try lagi..tp mmg tahu hasilnya sungguh superb...dulu pernah pakai dermacolour...lebih kurang krayolan jugak hasilnya..cuma dermacolour mahal sikit dari krayolan...

tengah berkira2 nak sambar tv paint stick gark nie

Johan said...

saya pun ader jual kryolan product.. klu rajin masuk fb saya search cosmetics shop online

Anonymous said...

Sy pn de jual supracolor kryolan gak..yg trial punye 7gram..thn lame gakk..2-4 bln..
..lau sudi masuk le fb saye..fieza azfie..

Anonymous said...

Sy pn de jual supracolor kryolan gak..yg trial punye 7gram..thn lame gakk..2-4 bln..
..lau sudi masuk le fb saye..fieza azfie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...