17 June 2011

Kum Kum di malam Jumaat

 adik, akak nak mintak susu untuk anak akak....heeee....


Sinopsis Telemovie Kum Kum
Sebuah keluarga telah berpindah ke rumah baru yang cantik dan besar di kawasan kampung. Tetapi ada kejadian aneh dan menyeramkan yang telah berlaku kepada keluarga itu. Yang mana penghuninya mati bunuh diri dalam rumah tu setelah cintanya dihalang oleh ibunya...

----------------------------------------------------------------------------
Semalam kan aku tengok cite Telemovie Kum Kum.....sebelum ni aku tengok Kum Kum The Series je.....bila dah tengok Kum Kum The Series, kena la tengok dia punya telemovie....baru la senang faham....tapi rupanya cite Kum Kum The Series ni bukan kesinambungan dari telemovienya tapi lebih berkisar kepada kisah sebelumnya...

Telemovie Kum Kum ni lebih menyeramkan dan suspen jugak la.....(hahaha....tu ayat bagi orang yang penakut macam aku ni la)....sebab aku tengok Kum Kum The Series tak takut langsung pun....sebab dia lebih kepada cerita ilmu hitam.....jadi, tak la seram sangat dengan kemunculan hantu bagai semua....

Tapi, telemovie nya boleh membuatkan bulu roma aku naik beb....dah la tengok dalam gelap..sebab nak jimat letrik kan...hehe...dah terpaksa ajak encek suami teman tengok....tapi, dia bukannya nak tolong legakan takut kita...lagi dia nak menakut-nakutkan aku lagi ada la.....siap buat bunyi kum kum lagi.....heeeee....hampeh....


P/s: Dan-dan tu jugak tiba-tiba teringat aku tak baca Yasin lagi malam tadi......huhu..terus capai yasin...ngeeee...

18 org syg adam:

ajumohit said...

bukan setakat jimat letrik je aanie, mengeratkan hubungan suami isteri pon ye jugak keh keh keh

sahromnasrudin said...

baca yasin panjang ke yasin pendek heheheheeee

*azni* said...

azni tak lyn cito antu..takuttt..biaso la duk umah dgn anak je..lyn tilawah al quran mlm td.. :)

eB ezrin said...

eB tgk filem dolo, baru tgk series... tapi pelik sbb naper didi alias jadik dukun laks dlm series... kan kan kan?

ps: yup... aerish & aed tuh family satu malaysia... ;p

Liza said...

Liza pun tgk sekejap jer. Tang Hantu susu tu mai minta susu tu pun dah seram. Apatah lagi tgk antu tu duk menjalar kat tubuh anak laki dia dlm bilik. Terus tutup.. huhu

Izan Ishak said...

izan pun layan kum kum the series ni. makin lama makin best plak. en hubby pun sama2 layan. tp tak tgk dalam gelaplah...hehe

d_LA said...

xdenye aku nk lyn cite camni, dahla sorang2 ni..hahaha..giler ahhh mu, layan cite lam gelap..pnye nk jimat bil letrik..hehe..

Myra Jay said...

Hehee, sama gak layan KumKum malam tu..
Memang seram abes :)

Cute MuM said...

tak pernah pon tgk cerita nie lagi..

aanie said...

@ajumohit

hehe...betul tu...boleh feeling romantik kan?

aanie said...

@sahromnasrudin

hahaha..lawak la..mana ada yasin panjang ke yasin pendek...

aanie said...

@*azni*

ye la..ibu mengandung xleh tgk..hehe...
hehe, bagus2.tgk tilawah al-quran...

aanie said...

@eB ezrin

a'ah, tu la pelik...dah tukar2 watak dah...mak si yusuf tu pun dah lain..konfius jap..

aanie said...

@Liza

a'ah, yang hantu naik atas badan tu mmg seram....heeee...

aanie said...

@Izan Ishak

oo ye ke?? hubby pun layan gak..sy ni kena paksa hubby baru dia nak teman...huhu..

aanie said...

@d_LA

hehe..baru la feeling tgk cite hantu...hahaha....

aanie said...

@Myra Jay

kan?? meremang bulu roma..hahaha..

aanie said...

@Cute MuM

kena tengok ni...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby