29 June 2011

Adam sambut besday sape tu?

Petang masa ambik adam kat nursery, terkejut mama macam nak gelak guling-guling tengok adam pakai macam ni......



Bayangkan dia jalan terkedek-kedek kat mama dengan pakai macam ni....mama ingatkan anak sapa la tuu....rupanya adam.....wakaka....kakak nursery dia cakap, adam suka pakai tu sebab tu dia pakaikan jee.....

Kelakar lak sebab selama ni, jangan harap la dia nak pakai sesuatu kat kepala tu...kalau pakaikan topi pun, mesti dia bukak balik....tambah-tambah lagi pakai topeng kat muka lak...boleh lak tu pakai sampai umah....hahaha.....


ish, tali ni nak masuk dalam telinga lak......


ok, betulkan topeng jap....hai mama!!



singgah beli aiskrim lak....


nyum nyum....

24 org syg adam:

syawalsimpsons said...

heheheh..adam wat klakar....

Myra Jay said...

Hehee, Adam tgk kawan2 semua pakai tu yg dia pun pakai jugak..
Mmg comella kak Adam nie pakai camtu :)

eB ezrin said...

adam nmpk misteri la ;p

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

siap bertopeng adam, cam zorro.. =)
baik plak die tak buang, sesetengah budak, rimas kalo pakai ghitu..

noor said...

cute ler ala2 zorro gitu adam..pandai adam pakai kalau aiman mau dibuangnya

Liza said...

Tau tak Adam sambut birthday sapa? Dia sambut birthday Adam my son... Today, 29 Jun... :)

MARIA LIZA said...

maintain aje pakai topeng tu..

Bui Idzra Ryn said...

comel jer kalau budak2 pakai benda2 mcm ni kan..hehe

bui dh masukkan link aanie yer..tengs dear

aanie said...

@syawalsimpsons

hehe, tu la...lawak tul...

aanie said...

@Myra Jay

em, tu la...maybe ada wat besday sape2 la tu kat nursery...haha...

aanie said...

@eB ezrin

haha..misteri nusantara...

aanie said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

tu la, elok lak dia nak pakai...takut dia rimas gak kan...

aanie said...

@noor

zorro tecik..hehe...

aanie said...

@Liza

oo ye ke?? happy besday adam liza....hehe...

aanie said...

@MARIA LIZA

hehe...i like...

aanie said...

@Bui Idzra Ryn

kan?? hehe..

thanx bui...i like..

ajumohit said...

alahai comeynya si adam ni, mcm zorro pon ade hehehhe

MamaYatie said...

hehee..mesti adam seronok sngt dpt pakai topeng..cute arrr

Afida said...

baguz la adam nie...dia tak tarik2...klu anak fida harus la ditarik2...hikhihk...

d_LA said...

hahaha..adam ttp comel pakai camtu..nmpk glemer dan penuh misteri

aanie said...

@ajumohit

haha, tu la kan...

aanie said...

@MamaYatie

tu la, kat dalam rumah pun tak nak bukak lagi..hehe...

aanie said...

@Afida

hehe, first time..dia benda2 baru ni mmg suka...

aanie said...

@d_LA

nanti blh join parti halloween...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby