27 June 2011

Monday blues

Hari ni pagi-pagi lagi dah hujan...sangat syok woo kalau sambung tidur balik....ingat nak g jumpa doctor mintak mc....ha, tu nak kata aku malas g keje la tu......hehe....aku betul-betul sakit ni....cherry berry tau....salah makan rasanya...

Petang semalam aku g carrefour beli stok susu adam....tengah syok-syok shopping tu tetiba aku rasa macam loya, nak muntah, sakit perut memulas-mulas....pas tu terus la ke tandas.....keluar je dari tandas, rasa macam nak pitam...nak jalan pun tak larat.....encek suami sempat buat lawak lagi suruh aku masuk dalam troli...hampeh tul....

Balik je rumah terus termuntah.....lepas muntah, baru la rasa lega sikit....adoi, penyakit apakah ini??

Nak kata salah makan, kenapa aku sorang je yang kena?? padahal aku makan makanan yang sama je dengan encek suami semalam....huhu....

K la, tak larat ni.....bye...


P/s: Handbag tertinggal kat rumah....huhu...adeih...

12 org syg adam:

syawalsimpsons said...

ntah2 adam nak ada kawan baru tu kot..huhuhuhuhu

Nurul Jannah said...

rehat kak :)

ajumohit said...

wahh memborong susu adam ye, mgkn org baru sedang menanti kot aanie hehehhe

fieda said...

mcm ada ape2 je tu...ehem2x..

MyeAqma said...

hehe ye ke cerry berry ni?
ntah2 bnda len ni...

d_LA said...

hahaha..xleh byg aku mu dok lam troli cane..hehe..
slh mkn ke?

aanie said...

@syawalsimpsons

a'ah, adam nak kawan ngn syawal..hehe...

aanie said...

@Nurul Jannah

thanx dik..:)

aanie said...

@ajumohit

hahaha..pengsannn....:)

aanie said...

@fieda

hehe..mana ada pape....huwaaa...

aanie said...

@MyeAqma

ohh tidak mai...huhu..

aanie said...

@d_LA

haha..cmne nak duk dlm tu?? nak naik pon aku rasa xleh..wakaka....em, salah makan rasanya ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby