24 June 2011

BILA SI ISTERI BERBLOG.. SI SUAMI dan ANAK ?

Nak join??

Bila si isteri berblog, si suami dan anak.....dapat la merasa hasil blogging gak.....hehe....itu pun kalau ada hasil la....kalau tak de, diam-diam sudah....

Sebenarnya saya berblog kat opis je (kalau ada masa free dan bos tak de...uhuk)....bila kat rumah, banyak masa dihabiskan dengan anak dan buat kerja-kerja rumah....malam-malam tu memang tak sempat nak jenguk blog pun....weekend pun tengok keadaan gak....

Sebelum ni sempat gak la bukak blog kejap...tapi sejak laptop rosak dan tak baiki-baiki lagi memang tak de masa nak berblog kat rumah....lagipun pc ada 1 je....tu pun encek suami yang conquer....huhu...

Tapi, suami saya sangat menyokong saya berblog....pernah gak dia tolong saya buat layout blog ni...walaupun ntah pape je layout dia....tapi tak pe, ada effort di situ....

Bila saya berblog, dia akan pegi main dota ataupun travian....sebab kalau dia duk sebelah saya, saya tak leh nak taip entri...suami saya tak pernah membebel kalau saya berblog sebab dia pun lebih kurang je kalau duk depan pc...hehe....

Anak lak, saya akan tunggu sampai dia tidur dulu barulah boleh pegang pc....kalau tak, habis la dia baling keyboard ni ke dinding.....huhu...

P/s: Nasib baik ada segmen ni...ada la idea nak tulis apa....macih abg ben.....

9 org syg adam:

aku dan segalanya said...

best kan bila suami x membebel pun...hihihi

Alya Esprézzo™ said...

hehe..walaupun dah jadi isteri, masih lagi boleh berblog kan? hehe happy blogging sis! :)

meh jemput dtg umah ! hehhe.. www.alyaesprezzo.com

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hehe.. Liza berblog masa si suami tak de rumah. Ada gak kamalu kemaruk, bgn awal pagi nk update blog. Haha

eB said...

suami take turns nk berchatting, anak dok depan tv.. hik3

Azzah said...

hepy blogging walaupun dah bersuami.... http://sayurlemak.blogspot.com/2011/06/bila-si-isteri-berblogsi-suami-dan-anak.html

mas saari said...

rasa seronok bila suami sokong minat kita berblog kan?

jom baca cerita Mas..
http://www.massaari.com/2011/06/bila-si-isteri-berblog-suami-dan-anak.html

ariana said...

Salam kenal. singgah dr segmen sama:)

lady-D said...

suami contoh..suami contoh..aku bangga beb dgn mu sbb walaupun mu dah kahwen, ada anak tp mu jauh lbh rjn dr aku update blog..aku ni x kahwen pun asek on off je mood..sabas bebeh!!

sahromnasrudin said...

leh rasa duit nuffnang kan heheheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...