02 June 2011

Penangan asmara 2 | Trafik mencanak-canak

Masih dalam mood terkejut beruk......

Pagi tadi macam biasa bukak nuffnang, tengok statistik blog aku ni....

trafik 300+ uv sehari...

Selama setahun lebih berblog, ni la trafik yang paling tinggi aku pernah capai.....
Biasanya tak sampai pun 100uv sehari....uhuk....

Ni semua gara-gara entri aku yang ni ha.....
Walaupun aku review ntahpape, tapi ada gak sudi baca....^_^
Walaupun ada gak yang tak setuju dengan aku.....
Tapi tu hanya pandangan peribadi aku je....
(pandangan dari orang yang tak tengok setiap episod, tak menghayati setiap dialog)
Setiap orang ada pandangan mereka sendiri....kan....
Ala, drama je kot....why so serius??

Ok dah, tutup cerita.....
Maaf kalau terkasar bahasa.....chill ya....

8 org syg adam:

Unknown said...

ramai la peminat asmara ni...huhu

ajumohit said...

wah bestnya sampi 300 UV klik..tahniah aanie..nk jugak!!!hehehhe

anismelon said...

best nye uv tinggi gnie..anis lepas 1rat je..xpnh smpai cm nie pong..weee..sob2..

lady-D said...

perghhhhh...hebat betul !!!
tp aku x pnh tgk arrr cite asmara ni..hehe

aanie said...

@eT

a'ah, tak sangka gak...

aanie said...

@ajumohit

thanx...first time tu aju....hehe..caiyok2 aju...aju pun blh...

aanie said...

@anismelon

biasa kita x smpi pun 1 rat...huhu...caiyok2...

aanie said...

@d_LA

kekeke...1 hari je weh...bg la can aku pulak..hehe...

sudah la...mu mana layan cite melayu ni...mu layan korea je....huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...