27 June 2011

Dapat bungkusan pos

Tadi dah pegi klinik, cherry berry biasa je....
Bukan adam nak dapat adik tau...huhu..kesianlah kat saya ni....

Tadi doktor nak bagi mc, tapi aku tak nak...hehe...
Agak-agak boleh jadi pekerja cemerlang tak?? haha...
Aku tak nak sebab dah half day keje...rugi ar kan...hehe....



Ohh, ya nak cite pasal parcel kan??
Ni nak bagitahu hadiah dari mummy maira untuk Mummy Merah 3rd Anniversary Giveaway dah sampai....
Aku sepatutnya dapat fm, tapi mummy merah tukar dengan keychain.....
Tak kisah dapat apa-apa pun....saya terima je....tak de hal lah.....hehe...





keychain pooh yang cumilllsss...suke!! ^_^


P/s: Tengah tunggu beberapa hadiah GA yang tak kunjung tiba lagi...yang dari tahun lepas pun ada.....huhu....

10 org syg adam:

ajumohit said...

tahniah awokkk...cumey pooh tu...alahai lame benor diorg nk mengepos hadiah GA tu ye, bukan meminta2 tp dh buat GA tu tawarkan hadiah dah tu lmbt lak nk pos huhuhu

fieda said...

ctk jugak keychain tu...

dh terima detail aanie...nanti saya poskan ..

Nurul Jannah said...

tahniah kak :)

d_LA said...

wahhhh..best2..comey keychain tu..eh, ade yg dr thn lps x dpt2 lg ek??biar betul??

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dari tahun lepas tue yg sedih dengar tue..

aanie said...

@ajumohit

a'ah, betul..ada yg senyap pun ada...huhu..bkn nak meminta, tapi dah nak bg, kena la tunaikan janji...

aanie said...

@fieda

ok..macih fieda...

aanie said...

@Nurul Jannah

thanx dik..:)

aanie said...

@d_LA

hmm...dia senyap camtu je..yg aku paling geram ada 1 contest ni..hadiah nmpk lumayan..tapi bila menang, nan hado hadiahnya...

aanie said...

@BABY(MAMA AMANA

a'ah tu la...sampaikan dah malas nak amik pusing...kalau ada, ada la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby