21 June 2011

Selamat Hari Bapa

Amaran: Entri ni ada sedikit jiwang dan penuh emosi...jangan baca kalau semangat tak kental.....huhu...poyo...


Walaupun sedikit terlewat, tapi nak jugak wish Selamat Hari Bapa untuk abah saya, encek suami dan FIL....just nak bagitau saya sayang abah saya.....walaupun abah sangat garang masa saya kecik dulu, tapi tu untuk kebaikan saya jugak....saya tahu, abah kerja kuat untuk menyara hidup kami....apa yang kami adik-beradik minta, pasti dapat walaupun lambat....walaupun abah sakit atau demam sekalipun, abah tetap jugak pergi keje walaupun kami melarang....sama jugak macam ma.....i love u both so much!!! semoga ma dan abah dipanjangkan umur dan sihat selalu.....


 ma dan abah saya.....


Untuk encek suami, semoga abang jadi suami dan ayah yang terbaik untuk family kecik kita ni....terima kasih kerana membantu dalam membuat kerja rumah dan menjaga adam....terima kasih kerana memahami dan bersabar dengan karenah isteri mu ini....semoga kita dapat sama-sama membesarkan dan mendidik adam menjadi orang yang soleh, berilmu dan taat kepada kedua-dua orang tuanya....adam lah penguat kita untuk terus berjuang untuk mendapat kehidupan yang lebih selesa....semoga ada sinar rezeki untuk kita.....


 love both of them....

Buat FIL, terima kasih kerana membesarkan encek suami dan menyayangi adam seperti cucu-cucu lain....


Dan buat semua bapa di seluruh Malaysia, SELAMAT HARI BAPA.....


7 org syg adam:

ajumohit said...

luahan hati seorg yg bergelar mama..selamat hari bapa jugak...ke main lagi adam posing ngn papanya hehehhe

Cute MuM said...

selamat hari bapa to papa adam yer..
:)

sahromnasrudin said...

selamat hari bapa utk semua bapa di malaysia..

p/s: den raso entri nie tak cukup jiwang la heheheheheee

aanie said...

@ajumohit

hehe..tu la...bukan senang dia nak posing elok2 camtu...

aanie said...

@Cute MuM

tima kasih...:)

aanie said...

@sahromnasrudin

ahahaha...x cukup jiwang ek?x reti la nak karang ayat tangkap leleh ni...tp bg den dah bergenang air mato ni....hehe...

Ila said...

selamat hari bapa untuk bapa adam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby