01 June 2011

Asmara 2 episod akhir

  
Mesti ramai yang ternanti-nanti cite asmara ni kan??? masa asmara season 1 dulu aku rajin gak la tengok....tapi asmara 2 ni aku jarang-jarang tengok....walaupun jarang tengok, tapi episod akhir mesti kena tengok....aku ni stok suka tengok episod akhir je....hahaha....

Rata-rata ramai yang suka asmara baik balik dengan zalia.....tapi bagi aku, aku tak setuju....bukan sebab aku tak suka faezah elai ye....tu cite lain....(eh, perlu ke bagitau?)...asmara dah ada kehidupan lain, jadi tak perlu la zalia nak balik kat asmara....asmara bukan untuk zalia, dan zalia bukan untuk asmara....

Tapi siriyes, aku amat-amat kesian kat melati....tak patut kot dia buat camtu kat melati....macam diabaikan oleh suami sendiri lak....kalau aku jadi melati, memang tak tahan kot hidup macam tu....dah la masa deliver, suami tak de kat sisi....sedih siot....

Tapi rasanya ada kemungkinan cite ni akan ada sambungan kot....maybe cite masa adam dah besar skit ke....??? sebab dialog last tu asmara cakap KITA......what say u??


P/s: Ini hanyalah pandangan peribadi penulis.....

10 org syg adam:

MyraAyreen ^^ said...

hahahahahhaha ,
suke ke x ,

dah pengarah jadikan macam tu ;p

Unknown said...

Aanie pro melati yer... ;)

Cute MuM said...

tak dpt tengok ending dengan kusyuk..
banyak part terlepas sebab tgh lepak minum dengan family kat luar..
sedih sangat sebab kami tak pernah miss tau cerita nie..
bila ending tak dapat tengok betuo2 pulak..
tapi memang dah agak asmara takkan dengan zaliya..

Unknown said...

SALAM

JOM JOIN GA


http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/05/giveaway-ulang-tahun-pertama-queenpink.html

DAN

http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

ajumohit said...

Aju tak follow sgt citer ni

Myra Jay said...

Yup, betul tu kak, dok nmpk2 macam ada sambungan, mana tau Asmara dengan Zaliya berkahwin ke.. Ntahler..

Tp mmg kesian pun ngan Melati..

sahromnasrudin said...

kalau aku pengarah, aku tamatkan je drama nie..takdaq motif langsung huhuhhhh

anismelon said...

anis suke asmara ngn zahlia..anis ingt melati na mati mse toh..weee..

lady-D said...

xtaw nk ckp ape sbb aku x tengok..haha

eynda said...

Tak sempat tengok last episode...kena cari online ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...