16 June 2011

Mana biskut oreo abah??

Malam tu encek suami pegi pasar malam untuk beli makan malam kami.....tapi dia pegi sorang je sebab aku malas nak keluar....hehe...masa balik tu dia singgah la speedmart jap beli biskut.....aku yang pesan sebab stok biskut dh habis....adam sukeerrr sangat makan biskut....biasanya dia amik sendiri tin biskut dan bagi aku suruh bukak....^_^




Biasanya aku beli biskut biasa je....tapi ari tu encek suami beli biskut oreo....adam lak sibuk suruh bukak biskut tu.....disebabkan dah kenyang makan makanan kat pasar malam, encek suami makan sikit je la oreo tu....pas tu dia simpan....

Tengah malam tu beria-ria dia kejut aku tanya mana oreo dia....aku tengah ngantuk-ngantuk ni tak kuasa nak layan oreo dia tuh....huhu...

Pagi esoknya dia tanya lagi pasal oreo dia tuh....dia dah cari 1 rumah pun tak jumpa gak...aku suruh dia cek dalam bakul sampah....kot-kot adam buang.....adam memang suka buang barang dalam tong sampah....tapi masalahnya sampah dah buang....pas tu, asyik-asyik la dia tanya adam "adam, mana biskut oreo abah?" haha, nasib lah kau wahai oreo....dah selamat dah tuuu....beli je la yang baru......^_^

Macam-macam la encek suami ni...dah la semalam dia bising-bising cakap bil letrik  bulan ni dah naik....pas tu suruh aku jimat....sanggup bergelap tuuuu.....tapi bila aku check, rupa-rupanya dia silap amik bil letrik rumah orang lain.....guling-guling aku gelak....

4 org syg adam:

ajumohit said...

hehehhe lawak betul, sib bek tak byr terus jek bil tu, tp takpe bulan depan kira negatif la hehehe...

ni mesti oreo yg ade mint tu kan..penah gak try skali aritu, tp manis, budak2 suka sgt

ibunaznoy said...

my al nafis pun suka biskut & amik biskut sndri..pastu suruh ibu dia buka tin,hihi..

d_LA said...

hehe..lawak gak abah adam ni..hehe..

yup..smlm blog aku kene hack..super terkejut gak memula tp nsb bek dia bg blk..huhu..scary

Cute MuM said...

huhu..
sibuk si abahnya cari orea yer..
jimat letrik yer..
bagus2..
hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby