01 June 2011

Makin lama makin sikit.....

Makin lama makin sikit entri aku sebulan.....


Actually yang banyak tu sebab aku join GA dan contest je.....
Tapi sekarang ni aku dah slow join segala GA ni.....
Sebab tak sempat nak join.....
Aku biasanya buat GA time kat rumah sebab tenet laju skit....
Jadi, boleh la upload gambar dengan lajunya....
Tapi sekarang laptop aku tengah icu....dah berapa bulan dah...uwaaaa.....
Technician laptop ada je kat umah tu (encek suami la)....
Tapi sebab bajet tak de nak tukar apa benda ntah......
Jangan tanya aku la pasal hardware komputer ni....failed la...

Kalau kat ofis ni sempat bancuh nescafe 3 in 1 dulu kot baru siap upload.....
Tu belum kira nak bukak blog penganjur yang berat-berat....
Tu yang kadang-kadang publish 1 je entri GA sehari.....uhuk....

 
P/s: Semalam tak dapat nak bw sebab tenet down kat opis ni.....thanx pada yang sudi singgah semalam....jap lagi nak serbu laju-laju blog korang....
 

6 org syg adam:

sahromnasrudin said...

kne tukar motherboard kot..motherboard mahal tue...6 ratus lebih..baik beli baru je huhuhuuhhuh

MamaYatie said...

tu la..tak tau la tenet yg slow ker blog yg slow skrg ni...slow nak mampus..huhuh

lady-D said...

aku pun gitu gak...seminggu 2,3 entry je weh..sedih betol!

aanie said...

@sahromnasrudin

x pasti la motherboard ke apa...tp ratus gak la harganya...huhu...

aanie said...

@MamaYatie

a'ah, tenet mmg slow skrg ni kot...

aanie said...

@d_LA

dla, caiyok2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...