24 June 2011

Bila Selangor takde air.....



Banyak la opis dan kedai terpaksa tutup termasuklah nursery adam...huhu....terpaksa la aku amik EL semalam...

Banyak jugak tempat yang terjejas termasuk opis aku, tapi kat opis aku tak de lak kecoh-kecoh pasal hal ni....diorang ni tak tahu ke apa?? nasib baik la rumah aku ada air....dah la memang tak pernah simpan air....kalau dapat notice tiba-tiba camni, haru-biru rasanya.....

Masa amik adam petang rabu tu, nursery bagitahu yang semalam cuti sebab tak de air....tapi yang geramnya nursery tak tutup pun semalam....sebab ada gak member aku yang hantar anak dia kat nursery tu....dia hantar anak dia macam biasa je semalam.....hampeh tul.....rugi cuti aku je....

Semalam kat rumah tak sempat pun nak online.....sempat publish komen je.....tak sempat pun nak jenguk korang balik....adam suruh ngadap dia je....huhu....


P/s: Tengahari ni kat opis nak buat main boling...apsal aku tak diberitahu eh?? kecik hati aku.....

12 org syg adam:

ajumohit said...

haru betul kalau takde air kan aanie, syukurla umah kami tidak terjejas...aanie mandi kan pagi ni? heheh gurau jek..umah ada air kan...

syawalsimpsons said...

x diberitahu...ciannyer..sabar ye aanie..mmm...umah sue pagi ni pun mak suh mandi sikit2...bab org kat luar umah sebok amik air...agaknyer putrajaya pun kn gak la ye...

baincardin said...

takde letrik ok lagi, tapi kalo takde air..adeiiii....^_^'

d_LA said...

nape xde air weh?
isy, camne mu xtaw ada lwn boling kat opis??huhu..dorang x ingat kot ataupun ingat mu dh taw..so, mu join x ni?

sahromnasrudin said...

perghhh..lama gile aku tak kesini sampai ranking pun dh jatuh no 3...tetiba fail byk plak nk kene settle....

ye ek selangor takde air?? aku duk n9 selamat heheheee

aanie said...

@ajumohit

hehe, kalau umah tak de air, haruslah g mandi kat opis anak beranak..hahaha...

aanie said...

@syawalsimpsons

ntah la...putrajaya xtau lak...tapi kat kwsn selangor ni smpi kul 8pg tadi je....skrg dah ada kot..

aanie said...

@baincardin

a'ah, tu la...kalo xde air, habeesss....

aanie said...

@d_LA

dia nak betulkan apa ntah...

sb smlm aku cuti, diorg lupa nak bgtau..huhu..tp aku join je wpon pakai baju kurung..huwaa...

aanie said...

@sahromnasrudin

ha tu la...kan dah jatuh..hehe..bizi ek, xpe...

ye la, n9 selamat..huhu...

MamaYatie said...

umah kami masih ada air..tp keruh amat sih..dah 3 hari duk beli air mineral utk minum

Izan Ishak said...

mmg susah sgt kalau takde air kan. ingat lagi masa zaman matrik kat bangi dulu...lama tau kami dok angkut air dari lori tangki...sedih aje~

napa tak bagitau ada main boling.?..kalau izan pun, mmg kecik ati tau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby