28 June 2011

Dah shopping raya

Sabtu lepas kitorang ke Sogo sebab nak guna kupon voucher yang aku dapat masa beli MAC ari tu......ada la dalam RM30....expired 26 Jun, lagi sehari je......rugi la kalau tak pakai kan? bukan senang nak dapat voucher tu....tapi tu la antara kelemahan voucher sogo....ada expired (dah la valid tak sampai sebulan pun)...kalau voucher jusco memang tak de expired....boleh la nak kumpul banyak-banyak berapa tahun pun....



Voucher tu aku buat beli baju raya adam.....aku beli jeans baby kiko.....tapi terpaksa top up duit sikit....gila mahal jeans baby....lagi mahal dari jeans abah dia (tu kata encek suami la...hahaha) ingat nak buat jeans tu untuk pakai masa g jalan je.....tapi disebabkan mahal, terpaksa la simpan untuk raya.....hehehe...persediaan awal la konon....kalau tak muat nanti, haru biru jadinya...


 gambar seluar tak de...seprais!! hehe...

 
Tapi raya tahun ni cadang nak bagi adam pakai baju melayu.....teringin dari raya tahun lepas lagi tapi disebabkan time tu adam baru 6 bulan.....tak de saiz....terpaksa postponed tahun ni.....kekeke....adeih, tak sabar nak tengok budak tecik tu pakai baju melayu....(apa laa mama ni...puasa pun belum lagi, dah sebuk nak beraya...huhu)


P/s: Tapi kan, bila fikir-fikir balik nape la aku beli jeans mahal-mahal tu....baby kan cepat besar....huhu....tapi time beli tu tak de lak nak fikir-fikir camni.....alahai, kalau beli barang anak, memang tak pikir panjang ponnn.....nasib baik pakai voucher....huhu....hahahampehhh....

18 org syg adam:

rizaros said...

xsabar nih nk shopping raya.. :P hehehe

ajumohit said...

wah seronoknya dah shopping raya...sedondonlah tahun ni aanie, comel kalau budak2 berbaju melayu, geram hehehe

Bila Najwa demam...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

la..cik jue pun pi ari ahad..cari baju raya buat farisyah sebab

Nurul Jannah said...

mesti tomei adam pakai baju melayu :D

d_LA said...

aku kan mmg eksaited beli baju bb ni walaupun beli tuk anak buah je tp rs cam beli tuk bb sndiri..suke tgk baju budak yg comey2 ni..geram tp mhl kan

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat bersoping aanie..
me n familia lom start lagi nih.. ;p

noor said...

wah dh soping ek...pnh soping awl last year suar aiman ketat kt prt eheheh

aanie said...

@rizaros

hehe, tu la kan...:)

aanie said...

@ajumohit

a'ah, tahun ni sedondon...eii, x sabar...hehe..

aanie said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

oo..ye ke? sy g ari sabtu...klu x mesti dah jumpa kan?? hehe...

Bui Idzra Ryn said...

tahun ni bui tempah 2 pasang seorang baju raya(baju kurung+baju melayu)..utk anak2..x sabar nak tengok diaorg pakai..hihi

sahromnasrudin said...

ye la..kne pi beli cepat...jgn plk hang pi sogo 9 july nnti..jenuh sangkut huhuhuhhhh

aanie said...

@Nurul Jannah

hehe, kan??

aanie said...

@d_LA

aku lak masa zmn blm kawin xpenah g kat tmpt baby ni...x minat kot....tp skrg dah jadi tmpt wajib pegi..huhu....

aanie said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

xpe, byk masa lagi tuu..sy sendiri pun blm soping lagi..tunggu dkt2 raya baru syok..hehe....

aanie said...

@noor

ye ke? alamak..risau gak tang perut tuu...

aanie said...

@Bui Idzra Ryn

ye ke? beraya sakan la diorang nanti...hehe...

aanie said...

@sahromnasrudin

a'ah kan...kena ingat ni..kang tak pasal kena tempias gas pemedih mata....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby