02 June 2011

My terapi diri

Hah, tu dia.....nak terapi diri jugak...orang lain sibuk duk tayang terapi diri, aku pun sibuk gak la nak tayang...wakaka....layan je la...yang penting duit hasil titik peluh aku kerja....tak gitu??



Sebenarnya dah lama teringin nak pakai MAC ni....dengar kata bagus..betul ke? ha, sebab tu la nak try ni....kalau betul-betul sesuai dengan kulit aku ni, confirm aku jadi pelanggan setia mac lak nanti....tapi yang pasti aku takkan pegi kat outlet yang aku pegi ari tu......

Ce teka apa yang aku beli tu......zzzzzzz.....dah la, tekaan ditutup...hahaha...kejam betul....


 ada make-up base dan foundation.....

Asalnya nak try foundation mac je sebab aku amatlah obses dengan foundation.....maklumlah, muka aku ni tak flawless, jadi, teringin la nak dapatkan muka yang flawless....bukannya rasa nak cantik sangat pun....asalkan muka nampak licin tanpa sebarang cela, tu dah kira ok dah....


foundation ni yang promoter tu suggest untuk aku sebab aku kata aku nak muka nampak flawless, tapi mekap tak nampak tebal sangat .....

Studio Sculpt SPF 15 Foundation uses a gel base formula to deliver hydration to the skin and allow for smooth and even application.  The foundation comes in a tube for easy application and has medium coverage with a buildable finish.

10 org syg adam:

syawalsimpsons said...

x pe..terapi tok diri sendiri

ajumohit said...

oo ini ke yg duk bergaduh ngn salesgurl tu aanie?? wah brp harganya kesemua produk ni? wahh bestnya pki MAC

Kak Amy said...

wah samalah kita dear , amy pun baru je beli barangan mac...

[leily.laily] said...

wah.. terapi ngan MAC lg..
lom pernah pakai lg MAC, ok tak mama adam??

Unknown said...

ku tak pandai bermekap-mekap ini...huhuu

aanie said...

@syawalsimpsons

hehe...kan??sekali sekali apa salahnya kan??

aanie said...

@ajumohit

hehe, syhhh, jgn bising2..kekeke...

total semuanya dekat 4 ratus gak la...huhu....

aanie said...

@Amy Syaquena

ye ke??nanti boleh la review mac lak kan??

aanie said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥

hehe...terapi sgt la kan...ok gak la mac ni...lebih kurang mcm kryolan je...

aanie said...

@Ila

sama la...saje cuba2..lama-lama nanti pandai la...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...